ATE Brzdový kotouč 24.0128-0172.1
vyska ( v mm ) : 83,0 mm ,
Vrt-? [mm] : 15,4 mm ,
typ brzdoveho kotouce : děrováno / vnitřně větráno ,
sila brzdoveho kotouce v mm : 28,0 mm ,
minimalni tloustka (v mm) : 26,0 mm ,
Zpracování : legováno/vysoce nauhličeno ,
vnitřní průměr [mm] : 180,0 mm ,
Vnějżí průměr [mm] : 309,0 mm ,
Počet děr : 5 ,
Centrovaci prumer [mm] : 103,0 mm ,
Kruhový vyvrt ? 2 [mm] : 130,0 mm ,
povrch : nater ,
MAPP-kod k dispozici : ,
parova cisla vyrobku : 24.0128-0171.1 ,
ZIMMERMANN Brzdový kotouč COAT Z 460.1510.20
rafek, pocet der : 5 -díra ,
zkusebni znacka : ECE R90 APPROVED ,
vyska ( v mm ) : 83 mm ,
Hmotnost [kg] : 7,8 kg ,
typ brzdoveho kotouce : derovany ,
typ brzdoveho kotouce : vnitřně větráno ,
sila brzdoveho kotouce v mm : 28 mm ,
minimalni tloustka (v mm) : 26 mm ,
počet děr v brzdovém bubnu : 10/5 ,
Vnějżí průměr [mm] : 309 mm ,
Centrovaci prumer [mm] : 103 mm ,
Kruhový vyvrt ? 2 [mm] : 130 mm ,
povrch : nater ,
parova cisla vyrobku : 460.1509.20 ,
OPTIMAL Brzdový kotouč pravá zadní strana BS-8986
montovaná strana : pravá zadní náprava ,
vyska ( v mm ) : 83 mm ,
typ brzdoveho kotouce : děrováno / vnitřně větráno ,
sila brzdoveho kotouce v mm : 28 mm ,
počet děr v brzdovém bubnu : 5/10 ,
Vnějżí průměr [mm] : 309 mm ,
Centrovaci prumer [mm] : 103 mm ,
parova cisla vyrobku : BS-8982 ,
OPTIMAL Brzdový kotouč pravá zadní strana BS-8986C
montovaná strana : pravá zadní náprava ,
vyska ( v mm ) : 83 mm ,
typ brzdoveho kotouce : děrováno / vnitřně větráno ,
sila brzdoveho kotouce v mm : 28 mm ,
počet děr v brzdovém bubnu : 5/10 ,
Vnějżí průměr [mm] : 309 mm ,
Centrovaci prumer [mm] : 103 mm ,
povrch : nater ,
parova cisla vyrobku : BS-8982C ,
A.B.S. Brzdový kotouč 15883
rafek, pocet der : 5 -díra ,
vyska ( v mm ) : 83 mm ,
Hmotnost [kg] : 7,8 kg ,
typ brzdoveho kotouce : derovany ,
sila brzdoveho kotouce v mm : 28 mm ,
minimalni tloustka (v mm) : 26 mm ,
Vnějżí průměr [mm] : 307 mm ,
Kruhový vyvrt ? 2 [mm] : 103 mm ,
povrch : nater ,
prumer náboje [mm] : 102,5 mm ,
parova cisla vyrobku : 15882 ,